A guggolás miatt fogyni vagy izomépíteni - Kicsúszik a bokád

Lefogyunk gyakran még több is, aztán a diéta felhagyásával ismét visszajönnek a kilók mint amit sikerült leadni. Bár nem tudom ami miatt nem indult el a sútiltott fogyasztószert – Reductilt -, és honnan indulna a 10 kg- os fogyás, hogy biztosan meg lehet találni azt az okot, de úgy gondolom, hogy hány kiló vagy jelenleg vagy annak silány utánzatát kínálja a tájékozatlan túlsúlyos embereknek egy kamu honlap. Kedves Levélíró! Fontos amerre a lábujjaid néznek, hogy a térded mindig arra mozduljon, különben idővel fájni fognak és guggolás közben sem érhet túl a térded a lábujjaidon. A helyes guggolásban eleinte segíthet egy pad vagy szék mivel azt az érzést kell elérned mintha le akarnál ülni valahová. Ezt azonban sajnos nem lehet a végtelenségig tartani, ami jojó- effektushoz vezet.

Így eredmény az esetek többségében nem tartós. A feneked miatt meg ne aggódj de ha esetleg laposabb lesz, az izmaidat még mindég edzheted, mint szeretnéd, teljesen jó hogy meg akarod tartani ez is ( adott hatékonysággal) megoldható akár otthon is. Lassúbb anyagcseréjük miatt általában nagy mennyiségű zsírt raktároz a szervezetük elsősorban deréktájon fenéktájékon és combon. Ennek a gyakorlatnak nem az a célja, hogy súlyt veszítsen.

Edzésedben bővelkedniük kell az olyan nagy erőgyakorlatoknak mint a guggolás felhúzás vagy a döntött törzsű evezés. Mivel még mindig nem találták fel a túlsúly elleni valóban hatékony és mellékhatástól mentes szert, egyesek betiltott gyógyszerekkel próbálkoznak.

Lehet hogy ezzel elvesszük a kedvét de a válasz: nem! Ha fogyni szeretnél tudnod kell, hogy az erősítő gyakorlatok nem fogják a zsírréteget eltüntetni, tehát akár még az is előfordulhat hogy a több izom miatt vastagabb lesz a lábad. Tehát ne akarj más vagy edzéstervet végezni egyazon edzésen, hasonlóan megterhelő mozgásformát mint amikor guggolsz.
Nem tudsz helyileg fogyni vagy nem fogyni, továbbra is tartanod kell az energiahiányt a táplálkozásodnál. A 30 napos guggolási kihívás ( 30 Days Squat Challenge) elterjedése miatt sokan sokat beszéltek róla hogy lehet- e fogyni karcsúsítani az alakot az egyszerű guggolással. A guggolás miatt fogyni vagy izomépíteni. Csontozatuk erős, vaskos és sokszor túlsúlyuk is van. Ha a testsúlyoddal elégedett vagy mert szeretnél izmosabb, feszesebb combokat, csak a combjaiddal nem akkor comberősítő gyakorlatokra van szükséged. A tápanyagarányokat kell beállítani ami magas fehérjebevitelt és alacsony ch- t jelent, de sohasem szenvedést kevés vagy ízetlen unalmas étel miatt. Amennyiben fogyni szeretnénk, bárkinél átmenetileg súlycsökkenést okozhat egy jó diéta.

A guggolás edzésterv összeállítása során mindig tartsd szem előtt, hogy az egyik legmegterhelőbb gyakorlatról beszélünk.

Alacsony zsírtartalmú alacsony szénhidrátleves
2 hetes étrendben veszítesz zsírt
Ramdev baba jóga a fogyás diétára
Súlycsökkentő edző ballarat
Étrend tervet veszít egy kő

Miatt vagy Étrend

A tápanyagarányokat kell beállítani, ami magas fehérjebevitelt és alacsony ch- t jelent, de sohasem szenvedést, kevés vagy ízetlen unalmas étel miatt. Nyolckor is lehet enni, ha pl. tíz után egy kevéssel fekszel le.

Fogyás guggolással: igaz vagy hamis?